KAMERALNE

STUDIO JOGI

Rozkład zajeć - MORENA

PONIEDZIAŁEK


LEKCJE PRYWATNE


MASAŻE

JOGA 0/I
16:30 – 17.45
SYLWIA

JOGA 0
18:00 – 19:15
SYLWIA

JOGA 0/I
19:30 – 20:45
BARTEK

 

WTOREK

JOGA 0
08:00 – 09:15
zapisy


MASAŻE


ZDROWY KRĘGOSŁUP
17:30 – 18:25


PILATES
18:45-19:45


JOGA I
20:00 – 21:15
EWA

Środa


LEKCJE PRYWATNE


INDYWIDUALNE ZAPISY

JOGA 0
17:00 – 18:15
ANIA

MEDYTACJA
18:30 – 19:30
ANIA


JOGA I
19:45 – 21:00
SYLWIA

Czwartek


INDYWIDUALNE ZAPISY


MASAŻE


ZDROWY KRĘGOSŁUP
17:30 – 18:25
MAGDA

JOGA 0/I
18.45 – 20.00
GRAŻYNA

JOGA 0
20.15 – 21:30
GRAŻYNA

piątek


MASAŻE

 

JOGA 0
18:00 – 19:15
PAULINA

 

sobota


JOGA 0
9:00 – 10:15


MASAŻE


MASAŻE
ZAPISY INDYWIDUALNE


KONCERTY RELAKSACYJNE
(WG AKTUALNOŚCI)

Rozkład zajeć - KARCZEMKI/STARE MIASTO
MAJ - CZERWIEC 2018

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

Środa

JOGA 0
KARCZEMKI
17:45 – 19.00
SYLWIA

ul. Kalinowa

 

Czwartek

JOGA 0
STARE MIASTO
18:00 – 19:15
SYLWIA

Luks Sfera, ul. Elektryków

piątek

sobota

UWAGI DO GRAFIKA

JOGA 0 – grupa początkująca

JOGA 0/I – joga dla początkujących i ćwiczących

JOGA I – joga dla średniozaawansowanych

Joga Grupa 0 początkująca – Zapraszamy do wspólnej praktyki. Zajęcia przeznaczone są dla osób zaczynających swoją przygodę z jogą i prowadzone są w sposób instruktażowy.

Joga Grupa  0/I początkująca+ – Zajęcia przeznaczone są dla osób zaczynających swoją przygodę z Jogą, które mają już pewne podstawy i czują się w miarę sprawne fizycznie. Najlepiej po przynajmniej 3-miesięcznej praktyce. Zajęcia prowadzone są w sposób mniej instruktażowy.

Joga Grupa I Średniozaawansowana – Zajęcia mające na celu ogólny rozwój praktyki u uczestników (dla osób ćwiczących regularnie minimum 6 miesięcy lub 3 miesiące 2 razy w tygodniu). Zajęcia prowadzone w zależności od poziomu grupy.

Joga grupa dla każdego – Grupa dla początkujących i ćwiczących. Asany o różnym stopniu zaawansowania dostosowane do poziomu uczestników.

Pilates

Pilates to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, właściwy dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Ćwiczenia pilatesu wzmacniają mięśnie obręczy środkowej, czyli brzucha, grzbietu, bioder,  zwiększają ruchomość stawów i giętkość kręgosłupa, poprawiają koordynację.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia oparte na ćwiczeniach wzmacniających, rozciągających, które pomagają w zmniejszaniu bóli w okolicach kręgosłupa. Sesja bazuje na ćwiczeniach rozluźniających, wzmacniających i równoważnych. Odciążają kręgi, wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców, oraz likwidują przykurcze mięśni. Systematyczne ćwiczenia uczą utrzymywania prawidłowej postawy ciała. Dodatkowo podczas zajęć stosowane są techniki relaksacyjne i ćwiczenia oddechowe.

Created with by Gienia Malenia & Mateusz Okła