KAMERALNE

STUDIO JOGI

Zajęcia Grupowe

Proponujemy Wam spotkania w przytulnym Kameralnym Studio Jogi na gdańskiej Morenie. Oferujemy głównie zajęcia z jogi, ale posiadamy również wykwalifikowanych nauczycieli, którzy prowadzą zajęcia z pilatesu i tzw. zdrowego kręgosłupa. Zapraszamy wszystkich bez względu na wiek, płeć, stopień elastyczności i siły. Po ciężkim dniu zachęcamy do wzięcia udziału w zajęciach prowadzonych w naszym studio. Codzienność często nas przytłacza. Zmagamy się z wieloma problemami, nasze ciało jest spięte, a umysł przepracowany. Pomóżmy organizmowi, zwolnijmy tempo. Podarujmy sobie czas. Dlatego warto wziąć udział w sesji jogi by wzmocnić ciało i uspokoić umysł.
W naszym studio zajęcia prowadzą wykwalifikowani nauczyciele z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć grupowych i indywidualnych. Proponujemy Wam zajęcia w małych grupach (do 10 osób) co oznacza, że prowadzący może zająć się indywidualnie każdą z osób. Wszystkie niezbędne do praktyki pomoce znajdują się na sali (maty, klocki, koce, paski).

Zajęcia grupowe odbywają się wg grafiku zamieszczonego na stronie. Jeżeli zbierze się odpowiednia grupa, istnieje możliwość zorganizowania zajęć w innym czasie oraz w innej lokalizacji. Jeśli widzisz taką potrzebę albo masz grupę i szukasz dobrego nauczyciela skontaktuj się z Nami, a my postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Prowadzimy następujące zajęcia cykliczne: Joga: grupy początkujące i średnio zaawansowane Zajęcia Jogi polegają na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia Jogi zawierają w sobie elementy prawidłowego oddechu, ćwiczenia oddziałujące na całe ciało oraz relaksację. Będąc skoncentrowanym, układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas. Praktyka Jogi przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych.

Zdrowy kręgosłup Trening skupiony jest na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa. Ćwiczenia wzmacniające plecy są doskonałą profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych.
Pilates: Ćwiczenia pilates uczą kontroli nad własnym ciałem. Dzięki wzmocnieniu głębokich mięśni tułowia, poprawiają elastyczność, koordynację ruchową i równowagę. Dzięki pilatesowi kręgosłup staje się bardziej giętki i wytrzymały. Ćwicząc pilates zmniejszamy poziom stresu łagodząc ból oraz sztywność dzięki czemu następuje poprawa naszego samopoczucia. Pilates jest treningiem rzeźbiącym mięśnie i wysmuklającym sylwetkę.

Created with by Gienia Malenia & Mateusz Okła